جشن فارغ‌التحصیلی زبان‌آموزان مرکز آموزشی نکا

جشن فارغ‌التحصیلی زبان‌آموزان مرکز آموزشی نکا
جشن فارغ‌التحصیلی زبان‌آموزان گروه سنی نوجوانان مرکز آموزشی نکا با حضور دل آرا رحیمی، مسئول مرکز آموزشی و راضیه احمدی، حامد رجبی و حسین مسعودی مدرسان گروه سنی نوجوانان برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی کانون زبان ایران، این مراسم با تلاوت آیاتی از کلام الله مجید و ترجمه انگلیسی آیات قرائت شده و همچنین پخش سرود جمهوری اسلامی ایران آغاز شد.

در این مراسم احمدی ضمن قدردانی از زحمات مدرسان و کارکنان مرکز به اهمیت یادگیری زبان دوم اشاره کرد و افزود: تمام سعی و تلاش ما بر این است که با امکانات موجود بیشترین و با کیفیت‌ترین خدمات را در اختیار مردم خوب شهرستان نکا قرار دهیم..

وی افزود: با توجه به نوپا بودن مرکز آموزشی نکا، امیدواریم در آینده امکان گسترش بیشتر فضای آموزشی در این مرکز مهیا شود.

خاطره‌گویی، دکلمه، داستان‌گویی، اجرای سرود دسته جمعی به زبان انگلیسی و اهدا تقدیر نامه به زبان‌آموزان از دیگر بخش‌های این مراسم بود.

گفتنی است، مرکز آموزشی نکا در استان مازندران واقع شده است و در آن زبان‌انگلیسی به زبان آموزان (خواهران و برادران) گروه‌های سنی کودکان، نوجوانان و بزرگسالان آموزش داده می‌شود.

علاقه مندان به ثبت نام در این مرکز می توانند به آدرس میدان جانبازان، ماکروویو2، کوچه شهید مفتح3 مراجعه و یا با شماره تلفن ۳۴۷۳۳۰۱۲ (۰۱۱) تماس حاصل نمایند.

۱۳ بهمن ۱۳۹۷ ۱۶:۰۶
تعداد بازدید : ۱,۸۴۶
شکریان مسوول بخش نوجوانان کانون زبان ایران
۱۳۹۷/۱۱/۱۳
0

سرکار خانم رحیمی مسئول محترم مرکز آموزشی نکا، از زحمات و تلاش شما و همکاران مرکز بهشهر و مدرسان گرامی سرکار خانم احمدی و جناب آقایان رجبی و مسعودی بابت برگزاری جشن فارغ التحصیلی زبان آموزان بحش نوجوانان، صمیمانه سپاسگزارم. از خداوند متعال توفیق روزافزون جنابعالی و سایر همکاران را خواستارم.

رحیمی
۱۳۹۷/۱۱/۱۶
0

با عرض سلام و احترام خدمت شما حمایت و دلگرمی شما باعث انگیزه های مضاعف برای انجام وظایف اینجانب می باشد.


محمد امین براری
۱۳۹۷/۱۱/۱۳
0

سرکار خانم رحیمی با سلام خدمت شما و سایر همکاران درمرکز آموزشی نکا اقدام بسیار زیبای شما در جهت ایجاد روحیه و نشاط در بین زبان آموزان بسیار قابل تحسین هست و امیدوارم مدیریت شما در مرکز آموزشی نکا در کنار سایر همکاران عزیز و دوست داشتنی همچون آقای امینی ، سبحانی و ... همراه با موفقیت های زیادی باشه. آرزوی بهترین ها برای شما و همکاران از طرف براری و محمود هادیان (مرکز آموزشی جویبار)

رحیمی
۱۳۹۷/۱۱/۱۶
0

با عرض سلام و احترام جناب آقای براری، محبت شما باعث دلگرمی اینجانب و همکاران محترمم می باشد. باعث افتخار اینجانب است که به عنوان عضوی کوچک در کنار شما همکاران باسابقه و عزیز کار می کنم.



برای نظر دادن ابتدا باید به سیستم وارد شوید. برای ورود به سیستم روی کلید زیر کلیک کنید.
 

درباره ما

کانون زبان ایران به عنوان معتبرترین، قدیمی‌ترین و بزرگترین مؤسسه‌ آموزش زبان‌های خارجی در ایران از سال 1304 تحت عنوان انجمن ایران و آمریکا در تهران شروع به فعالیت کرده است. ادامه...